logo

Assumburg 152 A 1081 GC Amsterdam
Telefoon (020) 670 76 60


wonen@vanatotzmakelaardij.nl
annoeska@vanatotzmakelaardij.nl

007

logo

Woningaankoop

Naar uw zin wonen?

Van A tot Z advies en begeleiding bij de aankoop van uw woning.

Van A tot Z makelaardij maakt het u gemakkelijk omdat wij u:

Persoonlijke aandacht geven:

Persoonlijke aandacht voor u staat bij ons voorop. Wij weten uit ervaring dat u sneller de woning van uw keuze vindt, door tijd te nemen voor bezichtigingen en deze uitgebreid met u te bespreken. Indien nodig, stellen wij uw woonwensen bij. Soms kost het meer tijd om tot een juist beeld van uw ideale woning te komen. Bij ons mag u zoveel woningen bezichtigen als u wilt. Net zo lang totdat u de woning van uw keuze heeft gevonden.

Tijd besparen:

Als u een woning koopt, zult u versteld staan van het enorme aanbod aan koopwoningen. Van A tot Z makelaardij helpt u om de woning te vinden die bij u past en waarin u zich thuis voelt.

Veel geregel uit handen nemen en u wijzen op eventuele risico’s:

We winnen onmisbare informatie in van de aan te kopen woning. Tevens wordt u door ons op de hoogte gesteld van allerlei zaken, zoals eventuele erfpachtbepalingen, de schriftelijke communicatie tijdens het biedingproces, de koopakte en de leveringsakte bij de notaris tot aan de afhandeling van eventuele woonvergunning en gas-, licht- en elektriciteitsformulieren.

Het kan zijn dat u na de overdracht van uw woning nog bepaalde vragen heeft.

Ook hiervoor kunt u bij ons terecht.

Op financieel gebied adviseren:

Als u besluit een bod uit te brengen op een woning van uw keuze, dan adviseert en ondersteunt van A tot Z makelaardij u hierbij. Om u zoveel mogelijk zorg uit handen te nemen, kunnen wij in goed overleg met u, ook de onderhandelingen namens u doen.

Besluit u om een zoekopdracht voor het complete aankooppakket bij ons neer te leggen, dan brengen wij u hiervoor geen kosten in rekening. U bent pas kosten (courtage) aan ons verschuldigd, als u via ons de woning koopt.

We begeleiden u dan van de zoekopdracht tot en met de overdracht van uw woning.

Verder kunt u ervan op aan dat wij voor u altijd een zo scherp mogelijke prijs zullen onderhandelen!

Wilt u meer weten over het kopen van een woning? Neemt u dan vrijblijvend contact met ons op!

Taxaties

Heeft u op korte termijn een kwalitatief en objectief taxatierapport nodig?

Als onafhankelijk, gecertificeerd en beëdigd NVM makelaar bent u bij ons aan het juiste adres, want elke NVM makelaar is tevens een erkend taxateur.

Wij stellen deskundige en betrouwbare taxatierapporten op voor verschillende doeleinden. Om inzicht te krijgen in de waarde van de woning voor een aankoop of verkoop ervan of om een financiering te verkrijgen. Andere redenen voor een taxatie kunnen zijn: de verhoging van een hypotheek, de verzekering, een boedelscheiding en de belasting.

Indien u beslist uw woning te verkopen binnen 6 maanden na het taxeren door van A tot Z makelaardij, dan brengen wij de kosten van het taxatierapport in mindering op de verkoopcourtage.

Wilt u dat wij een taxatie verrichten, vult u dan het taxatie formulier hieronder in zodat wij uw taxatie snel in behandeling kunnen nemen.

Indien u vragen heeft, kunt u ons uiteraard ook bellen of mailen.

Woningverkoop

Van A tot Z advies en begeleiding bij de verkoop van uw woning.

Uw NVM makelaar weet door opleiding, marktkennis en ervaring precies waar u op moet letten bij het verkopen van uw woning en kan u daarom uitstekend hierbij begeleiden.

Bij van A tot Z Makelaardij staat voorop dat u nauw betrokken bent, van het begin tot het eind van de verkoopprocedure. Door jarenlange ervaring weten we goed wat de wensen van kopers zijn. We kunnen daarom direct hierop inspelen en het verkoopplan in goed overleg met u aanpassen.

Ook nemen we de tijd voor de kopers: zij staan voor een grote uitgave. Het is daarom belangrijk dat ze uw woning in alle rust kunnen bekijken en de tijd krijgen om tot een beslissing te komen. Wij plannen daarom onze bezichtigingafspraken ruim in.

Dat we de tijd nemen voor zowel u als de koper verdient zich ook terug, want doorgaans leidt dit tot een gerichte en snelle verkoop van uw woning!

En nog beter: U hoeft er niet voor thuis te blijven. Wij nemen u alles uit handen!

Mocht dit nodig zijn, dan kunt u ook na de overdracht bij ons terecht met onvoorziene vragen. Wij proberen dan samen met u een passende oplossing te vinden.

Besluit u om een verkoopopdracht voor het complete verkooppakket bij ons neer te leggen, dan betaalt u een klein bedrag aan inschrijfgeld. Voornoemde vergoeding brengen wij in mindering op onze courtage indien u daadwerkelijk uw woning via ons verkoopt.

Wilt u meer weten over de verkoop van uw woning? Neemt u dan contact met ons op. We komen graag eens langs voor een persoonlijke kennismaking en een vrijblijvend verkoopadvies.

Huur

U wilt een woning (tijdelijk) huren?

Van A tot Z advies en begeleiding bij het huren van uw woning.

Het zoeken naar een huurwoning is tijdrovend en een complexe bezigheid. Van A tot Z makelaardij neemt u graag deze zorg uit handen door het gehele huurtraject voor u op te pakken. Dit houdt in dat wij:

  • U een selectie van huurwoningen aanbieden, die bij u past.
  • Afspraken maken voor bezichtigingen.
  • U rondleiden in en u adviseren over de geselecteerde woningen.
  • U begeleiden bij het opstellen van de huurovereenkomst, de afwikkeling van de financiële transactie en wanneer u als nieuwe huurder uw intrek neemt in uw woning.

Kortom, u kunt met een gerust hart het gehele huurtraject aan ons overlaten.

Van A tot Z makelaardij begeleidt u deskundig, betrouwbaar en zorgeloos.

Hypotheek

Van A tot Z makelaardij brengt u in contact met de juiste hypotheek- en verzekeringsadviseur.

Een huis kopen doet u niet zomaar. Het is één van de grootste uitgaven in uw leven. De aankoop van een huis is van grote invloed op uw persoonlijke en financiële toekomst.
Daarom is het verstandig om u uitgebreid te laten informeren door een specialist op het gebied van hypotheken en verzekeringen.

Een hypotheek- en verzekeringsadviseur houdt rekening met verschillende factoren zoals uw persoonlijke omstandigheden, leeftijd, gezinssamenstelling, bestedingspatroon, verzekeringen, huidige leningen en verwachte inkomsten.

Naast de rente zijn factoren als looptijd, flexibiliteit en aanvullende condities bepalend voor de af te sluiten lening.

Wij kunnen u geheel vrijblijvend in contact brengen met een deskundig, betrouwbaar en onafhankelijk hypotheek- en verzekeringsadviseur. Deze specialist geeft u vrijblijvend inzicht in uw financieringsmogelijkheden en werkt net als wij op een persoonlijke basis.